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Overview
AeC is a leader in customer relationship management with over 30 years of presence, certified as one of the best companies to work for. Here you will find growth opportunities and an environment that values the happiness and well‑being of employees.
Plano de Carreira na AeC: development is a priority. A partir do terceiro mês, you can be promoted through our internal opportunities program. In 2024, more than 5,000 employees were promoted. We embrace diversity and want you to grow with us. With or without experience, come join AeC!
Responsibilities
Atendimento telefônico para tirar dúvidas e oferecer soluções rápidas aos clientes, bem como guiá-los no passo a passo para resolver problemas.
Atuação via e-mail, chat, WhatsApp, voz e outros canais.
Qualifications
Maior de 18 anos
Ensino médio completo
Vagas disponíveis para todos os turnos (manhã, tarde e noturno), jornadas de meio período, 6x1 ou 5x2
Vaga disponível também para primeiro emprego
Não é necessária experiência, mas será um diferencial se já atuou em cargos relacionados (operador de telemarketing, atendente, recepcionista, etc.)
Aqui você encontra muita TecnologiAeCalor Humano, Inovação, pessoas e oportunidades.
Número de vagas: 100
Local de trabalho: Mossoró, RN
Regime de contratação de tipo: Efetivo – CLT
Jornada: Parcial tardes
Nível hierárquico: Operacional
Additional Details
Escolaridade Mínima: Ensino Médio (2º Grau)
Tempo de experiência: Sem experiência
Senioridade: Entry level
Employment type: Full-time
Job function: Other
Industries: IT Services and IT Consulting
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We’re unlocking community knowledge in a new way. Experts add insights directly into each article, started with the help of AI.
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