Emprego
Meus anúncios
Meus alertas e-mail de emprego
Fazer login
Encontrar um emprego Dicas de emprego Fichas de empresas
Pesquisar

Customer success strategist

Pouso Alegre
beBeeTroubleshooter
Anunciada dia 16 novembro
Descrição

Strategic Customer Advocacy Role

The ideal candidate will have a strong background in customer success and be able to drive strategic growth through exceptional support.

* Troubleshoot complex customer requests, manage the global support queue and backlog, and ensure timely service delivery.

Key Responsibilities:

* Answer incoming telephone calls, open cases in Salesforce, and monitor the Global Support queue.
* Review case priority, maintain strict adherence to SLA requirements based on severity and impact, and collaborate closely with internal teams.

Technical Troubleshooting Responsibilities:

* Utilize Chrome Developer Tools to analyze web applications, debug front-end issues, and perform API testing using Postman or cURL.
* Investigate and resolve issues on Windows Application Servers by conducting IIS and SSL diagnostics.

Benefits:

This role offers the opportunity to work closely with internal teams, utilize advanced technical skills, and drive strategic growth through exceptional customer support.

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar
Vagas parecidas
Emprego Pouso Alegre
Emprego Minas Gerais
Emprego Sudeste
Página principal > Emprego > Customer Success Strategist

Jobijoba Brasil

  • Dicas de emprego

Encontre vagas

  • Vagas de emprego por cargo
  • Pesquisa de vagas de emprego por área
  • Empregos por empresas
  • Empregos por localização

Contato / Parceria

  • Entre em contato
  • Publique suas ofertas no site Jobijoba

Menções legais - Menções legais e termos de uso - Política de dados - Gerir os meus cookies - Acessibilidade: Não conforme

© 2025 Jobijoba Brasil - Todos os direitos reservados

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar