Emprego
Meus anúncios
Meus alertas e-mail de emprego
Fazer login
Encontrar um emprego Dicas de emprego Fichas de empresas
Pesquisar

Customer success strategist

Cabedelo
beBeeTechnical
Anunciada dia 13 dezembro
Descrição

Job Opportunity


We are seeking a skilled Sr. Technical Customer Success Analyst to join our team. This is a crucial role in driving customer satisfaction, retention, and long-term success for Graphic Communications.


* This position will play a key role in troubleshooting complex customer requests, managing the global support queue and backlog, and ensuring exceptional, timely service for valued customers.



Key Responsibilities:


* Deliver specialized technical solutions to escalated support cases.

* Provide proactive, personalized customer experience.

* Strengthen the partnership between the Customer Support Team and clients through technical excellence and accountability.



Technical Troubleshooting Responsibilities:


* Analyze web applications using Chrome Developer Tools, review network requests, debug front-end issues, and identify JavaScript or API failures.

* Perform API testing and validation using Postman or cURL.

* Conduct IIS and SSL diagnostics to investigate and resolve issues on Windows Application Servers.

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar
Vagas parecidas
Emprego Cabedelo
Emprego Paraíba
Emprego Nordeste
Página principal > Emprego > Customer Success Strategist

Jobijoba Brasil

  • Dicas de emprego

Encontre vagas

  • Vagas de emprego por cargo
  • Pesquisa de vagas de emprego por área
  • Empregos por empresas
  • Empregos por localização

Contato / Parceria

  • Entre em contato
  • Publique suas ofertas no site Jobijoba

Menções legais - Menções legais e termos de uso - Política de dados - Gerir os meus cookies - Acessibilidade: Não conforme

© 2025 Jobijoba Brasil - Todos os direitos reservados

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar