Emprego
Meus anúncios
Meus alertas e-mail de emprego
Fazer login
Encontrar um emprego Dicas de emprego Fichas de empresas
Pesquisar

Customer service specialist

Guaíba
beBeeTechnical
Anunciada dia 13 dezembro
Descrição

Job Title

Role Summary:

This position involves troubleshooting complex customer issues, managing the global support queue and backlog, and delivering exceptional service to valued customers.

Key Responsibilities:

* Answer incoming calls, identify customers, and populate case details in Salesforce.
* Monitor the Global Support queue and accept cases in priority sequence.
* Troubleshoot issues, identify root causes, and provide timely solutions via case updates or screen-sharing sessions.
* Provide support via email, Teams, or telephone using discretion and technical judgment.

Technical Expertise:

* Analyze web applications using Chrome Developer Tools (Inspector) and debug front-end issues.
* Perform API testing and validation using tools like Postman or cURL.

Requirements:

* Minimum 8+ years of customer support experience required.
* ERP/MIS background preferred for this role.
* Print industry knowledge is essential.

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar
Vagas parecidas
Emprego Guaíba
Emprego Rio Grande do Sul
Emprego Sul
Página principal > Emprego > Customer Service Specialist

Jobijoba Brasil

  • Dicas de emprego

Encontre vagas

  • Vagas de emprego por cargo
  • Pesquisa de vagas de emprego por área
  • Empregos por empresas
  • Empregos por localização

Contato / Parceria

  • Entre em contato
  • Publique suas ofertas no site Jobijoba

Menções legais - Menções legais e termos de uso - Política de dados - Gerir os meus cookies - Acessibilidade: Não conforme

© 2025 Jobijoba Brasil - Todos os direitos reservados

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar