Emprego
Meus anúncios
Meus alertas e-mail de emprego
Fazer login
Encontrar um emprego Dicas de emprego Fichas de empresas
Pesquisar

Strategic customer experience specialist

Diadema
beBeeCustomerSuccess
Anunciada dia 16 novembro
Descrição

Job Overview

We are seeking a skilled professional to join our team as a Sr. Customer Success Analyst.

* This role will involve driving customer satisfaction, retention, and long-term success.


Key Responsibilities

* Troubleshoot complex customer requests and manage the global support queue and backlog.
* Ensure exceptional service for valued customers.
* Collaborate closely with internal teams to diagnose, resolve, and prevent recurring issues.


Technical Expertise

* Analyze web applications using Chrome Developer Tools and review network requests.
* Perform API testing and validation using Postman or cURL.
* Conduct IIS diagnostics to investigate and resolve issues on Windows Application Servers.

We offer a dynamic work environment and opportunities for growth and development.

The ideal candidate will possess excellent communication skills and be able to effectively collaborate with internal teams.

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar
Vagas parecidas
Emprego Diadema
Emprego São Paulo
Emprego Sudeste
Página principal > Emprego > Strategic Customer Experience Specialist

Jobijoba Brasil

  • Dicas de emprego

Encontre vagas

  • Vagas de emprego por cargo
  • Pesquisa de vagas de emprego por área
  • Empregos por empresas
  • Empregos por localização

Contato / Parceria

  • Entre em contato
  • Publique suas ofertas no site Jobijoba

Menções legais - Menções legais e termos de uso - Política de dados - Gerir os meus cookies - Acessibilidade: Não conforme

© 2025 Jobijoba Brasil - Todos os direitos reservados

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar