Location:
- Nova Santa Rita - Rio Grande do Sul, Brazil
- Job Family:
- Quality
- Worker Type Reference:
- Regular - Permanent
- Pay Rate Type:
- Salary
- Career Level:
- P2
- Job ID:
- R-42572-2025
**Description & Requirements**:
**_Principais Atividades:_**
- Orientar e controlar as atividades dos serviços de atendimento aos clientes (customer experience), visando a resolução das reclamações;
- Analisar os relatórios de avaliação de satisfação dos clientes, propondo ações de melhoria;
- Fornecer suporte ao cliente no pós-vendas.
**_ Requisitos_**_:_**_ _**
- Formação superior em Administração, Gestão da Qualidade, Engenharia ou áreas afins;
- Inglês avançado (mandatório);
- Conhecimento em redes sociais, NPS e UX;
- Disponibilidade para atuação em teletrabalho e fácil acesso a Nova Santa Rita/RS.
**Important Notice: Recruitment Scams**
- HARMAN is proud to be an Equal Opportunity / Affirmative Action employer.
All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, religion, color, national origin, gender (including pregnancy, childbirth, or related medical conditions), sexual orientation, gender identity, gender expression, age, status as a protected veteran, status as an individual with a disability, or other applicable legally protected characteristics.