Emprego
Meus anúncios
Meus alertas e-mail de emprego
Fazer login
Encontrar um emprego Dicas de emprego Fichas de empresas
Pesquisar

Customer success specialist

Palmas (TO)
beBeeTroubleshooting
Anunciada dia 13 dezembro
Descrição

Technical Expert Advocate

This role involves complex issue resolution, queue management and customer satisfaction. Key responsibilities include troubleshooting technical problems, resolving cases efficiently and maintaining SLA compliance.

* Identify root causes of technical issues through thorough investigation and analysis.
* Escalate or re-route cases to appropriate teams after assessment while ensuring seamless customer service.


Key Technical Skills

* Proficiency in API testing using tools like Postman or cURL.
* Web application analysis using Chrome Developer Tools (Inspector).
* Experience with IIS and SSL diagnostics for Windows Application Servers.

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar
Vagas parecidas
Emprego Palmas (TO)
Emprego Tocantins
Emprego Norte
Página principal > Emprego > Customer Success Specialist

Jobijoba Brasil

  • Dicas de emprego

Encontre vagas

  • Vagas de emprego por cargo
  • Pesquisa de vagas de emprego por área
  • Empregos por empresas
  • Empregos por localização

Contato / Parceria

  • Entre em contato
  • Publique suas ofertas no site Jobijoba

Menções legais - Menções legais e termos de uso - Política de dados - Gerir os meus cookies - Acessibilidade: Não conforme

© 2025 Jobijoba Brasil - Todos os direitos reservados

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar