Emprego
Meus anúncios
Meus alertas e-mail de emprego
Fazer login
Encontrar um emprego Dicas de emprego Fichas de empresas
Pesquisar

High level customer support specialist

Mogi das Cruzes
beBeeEscalation
Anunciada dia 1 dezembro
Descrição

Job Overview

This position provides the highest level of escalation for customer issues that jeopardize business relationships and/or sales opportunities.


Key Responsibilities

* Evaluate and resolve complex customer issues through effective communication and leadership.
* Develop action plans to address critical situations, ensuring timely resolution.
* Communicate issue status to executive staff and invested parties.


Requirements

* Fully fluent in English, Portuguese, and Spanish both written and verbal.
* 10+ years of customer-facing sales and service delivery experience.
* Past experience as Escalations Engineer/Manager or similar roles desired.


Qualifications

Bachelor's degree in Computer Science, Engineering, or related field preferred. Relevant certifications a plus.

Note: The incumbent must be based in [insert location] and willing to travel occasionally.

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar
Vagas parecidas
Emprego Mogi das Cruzes
Emprego São Paulo
Emprego Sudeste
Página principal > Emprego > High Level Customer Support Specialist

Jobijoba Brasil

  • Dicas de emprego

Encontre vagas

  • Vagas de emprego por cargo
  • Pesquisa de vagas de emprego por área
  • Empregos por empresas
  • Empregos por localização

Contato / Parceria

  • Entre em contato
  • Publique suas ofertas no site Jobijoba

Menções legais - Menções legais e termos de uso - Política de dados - Gerir os meus cookies - Acessibilidade: Não conforme

© 2025 Jobijoba Brasil - Todos os direitos reservados

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar