Emprego
Meus anúncios
Meus alertas e-mail de emprego
Fazer login
Encontrar um emprego Dicas de emprego Fichas de empresas
Pesquisar

Senior customer service liaison

Conselheiro Lafaiete
beBeeCustomerSupport
Anunciada dia 12 dezembro
Descrição

Job Overview

The Senior Customer Support Specialist plays a pivotal role in delivering exceptional customer service by troubleshooting complex requests, managing the global support queue and backlog.


Key Responsibilities:

* Process incoming telephone calls and case openings in Salesforce to ensure accurate data entry and timely resolution.
* Monitor the Global Support queue and prioritize cases for efficient resolution.
* Investigate and resolve customer-reported issues through thorough analysis and effective communication.
* Provide customer support via multiple channels including email, Teams, and telephone using discretion and technical expertise.


Technical Expertise:

* Analyze web applications using Chrome Developer Tools (Inspector) to identify front-end issues and JavaScript or API failures.
* Utilize Postman or cURL for API testing and validation.
* Conduct diagnostics on Windows Application Servers to troubleshoot IIS and SSL-related issues.

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar
Vagas parecidas
Emprego Conselheiro Lafaiete
Emprego Minas Gerais
Emprego Sudeste
Página principal > Emprego > Senior Customer Service Liaison

Jobijoba Brasil

  • Dicas de emprego

Encontre vagas

  • Vagas de emprego por cargo
  • Pesquisa de vagas de emprego por área
  • Empregos por empresas
  • Empregos por localização

Contato / Parceria

  • Entre em contato
  • Publique suas ofertas no site Jobijoba

Menções legais - Menções legais e termos de uso - Política de dados - Gerir os meus cookies - Acessibilidade: Não conforme

© 2025 Jobijoba Brasil - Todos os direitos reservados

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar