Emprego
Meus anúncios
Meus alertas e-mail de emprego
Fazer login
Encontrar um emprego Dicas de emprego Fichas de empresas
Pesquisar

Achieve customer satisfaction

Uberaba
beBeeAnalytical
Anunciada dia 16 novembro
Descrição

Customer Success Professional

We seek an experienced Customer Success Professional to join our team in driving customer satisfaction and retention.

* Utilize analytical skills to identify areas of improvement for customer support operations and implement process enhancements.
* Collaborate with the global support team to resolve complex customer requests and provide timely solutions via case updates, calls, or screen-sharing sessions.


Technical Expertise

* Apply problem-solving skills to troubleshoot customer-reported issues and provide effective resolutions.
* Use industry-standard tools such as Chrome Developer Tools and Postman to analyze web applications and debug front-end issues.

The ideal candidate possesses a strong understanding of customer success methodologies and has experience working with tools like Salesforce. Proficiency in general computing, internet research, and communication is required. A degree in Technology or related field, or equivalent hands-on experience in customer support and enterprise systems is mandatory.

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar
Vagas parecidas
Emprego Uberaba
Emprego Minas Gerais
Emprego Sudeste
Página principal > Emprego > Achieve Customer Satisfaction

Jobijoba Brasil

  • Dicas de emprego

Encontre vagas

  • Vagas de emprego por cargo
  • Pesquisa de vagas de emprego por área
  • Empregos por empresas
  • Empregos por localização

Contato / Parceria

  • Entre em contato
  • Publique suas ofertas no site Jobijoba

Menções legais - Menções legais e termos de uso - Política de dados - Gerir os meus cookies - Acessibilidade: Não conforme

© 2025 Jobijoba Brasil - Todos os direitos reservados

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar