Emprego
Meus anúncios
Meus alertas e-mail de emprego
Fazer login
Encontrar um emprego Dicas de emprego Fichas de empresas
Pesquisar

Customer experience specialist

Caieiras
beBeeTroubleshooter
Anunciada dia 16 novembro
Descrição

Job Overview

The Sr. Customer Success Analyst will be responsible for delivering exceptional, timely service to our valued customers.

Key responsibilities include troubleshooting complex customer requests, managing the global support queue and backlog, and providing a proactive, personalized customer experience.

The ideal candidate will combine technical expertise, analytical thinking, and customer-focused mindset to deliver high-quality solutions to critical support issues.

Technical skills required include proficiency in using Chrome Developer Tools (Inspector) to analyze web applications, reviewing network requests, debugging front-end issues, and identifying JavaScript or API failures.

Additionally, the successful candidate will perform API testing and validation using tools such as Postman or cURL, conduct IIS and SSL diagnostics to investigate and resolve issues on Windows Application Servers, and configure and troubleshoot Windows ADFS Servers and remote diagnostics via VPN, RDP, or similar tools.

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar
Vagas parecidas
Emprego Caieiras
Emprego São Paulo
Emprego Sudeste
Página principal > Emprego > Customer Experience Specialist

Jobijoba Brasil

  • Dicas de emprego

Encontre vagas

  • Vagas de emprego por cargo
  • Pesquisa de vagas de emprego por área
  • Empregos por empresas
  • Empregos por localização

Contato / Parceria

  • Entre em contato
  • Publique suas ofertas no site Jobijoba

Menções legais - Menções legais e termos de uso - Política de dados - Gerir os meus cookies - Acessibilidade: Não conforme

© 2025 Jobijoba Brasil - Todos os direitos reservados

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar