Emprego
Meus anúncios
Meus alertas e-mail de emprego
Fazer login
Encontrar um emprego Dicas de emprego Fichas de empresas
Pesquisar

Help desk specialist

Jacareí
beBeeCustomer
Anunciada dia 13 dezembro
Descrição

Job Summary:

The primary objective of this role is to deliver exceptional customer support by addressing inquiries and complaints, managing customer accounts, and ensuring a positive customer experience across all communication channels.


Key Responsibilities:

* Respond promptly to customer inquiries via phone, email, chat, and social media in a professional manner.
* Identify customer issues, troubleshoot problems, and provide effective solutions or escalate when necessary.
* Update and maintain accurate customer records and account information in the system.
* Develop comprehensive knowledge of products and services to provide accurate information and guidance.
* Foster positive relationships with customers through empathetic and clear communication.
* Document customer interactions, track recurring issues, and provide feedback to improve service quality.

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar
Vagas parecidas
Emprego Jacareí
Emprego São Paulo
Emprego Sudeste
Página principal > Emprego > Help Desk Specialist

Jobijoba Brasil

  • Dicas de emprego

Encontre vagas

  • Vagas de emprego por cargo
  • Pesquisa de vagas de emprego por área
  • Empregos por empresas
  • Empregos por localização

Contato / Parceria

  • Entre em contato
  • Publique suas ofertas no site Jobijoba

Menções legais - Menções legais e termos de uso - Política de dados - Gerir os meus cookies - Acessibilidade: Não conforme

© 2025 Jobijoba Brasil - Todos os direitos reservados

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar