Emprego
Meus anúncios
Meus alertas e-mail de emprego
Fazer login
Encontrar um emprego Dicas de emprego Fichas de empresas
Pesquisar

Customer support expert

Canoas
beBeeTroubleshooter
Anunciada dia 13 dezembro
Descrição

Sr. Customer Success Professional


This role is a key position within the organization, responsible for delivering exceptional support to customers globally.


The Sr. Customer Success Professional will be part of a team that drives customer satisfaction, retention, and long-term success through effective case management, technical troubleshooting, and collaboration with stakeholders.



Key Responsibilities:



* Respond to incoming telephone calls and open cases in Salesforce, verifying customer information and confirming data accuracy.

* Monitor the global support queue and accept Salesforce cases in priority sequence.

* Troubleshoot customer-reported issues, identify root causes, and provide timely solutions via case updates, calls, or screen-sharing sessions.




Technical Troubleshooting Responsibilities:



* Analyze web applications using Chrome Developer Tools (Inspector) to review network requests, debug front-end issues, and identify JavaScript or API failures.

* Perform API testing and validation using tools such as Postman or cURL.




Qualification Requirements:



* Minimum 8+ years of customer support experience.

* ERP/MIS background preferred.

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar
Vagas parecidas
Emprego Canoas
Emprego Rio Grande do Sul
Emprego Sul
Página principal > Emprego > Customer Support Expert

Jobijoba Brasil

  • Dicas de emprego

Encontre vagas

  • Vagas de emprego por cargo
  • Pesquisa de vagas de emprego por área
  • Empregos por empresas
  • Empregos por localização

Contato / Parceria

  • Entre em contato
  • Publique suas ofertas no site Jobijoba

Menções legais - Menções legais e termos de uso - Política de dados - Gerir os meus cookies - Acessibilidade: Não conforme

© 2025 Jobijoba Brasil - Todos os direitos reservados

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar