Emprego
Meus anúncios
Meus alertas e-mail de emprego
Fazer login
Encontrar um emprego Dicas de emprego Fichas de empresas
Pesquisar

Business solution expert

Guarapari
beBeeCustomerSupport
Anunciada dia 13 dezembro
Descrição

Job Title: Business Solution Expert

This position involves addressing complex customer concerns, managing the global support queue and backlog, and delivering exceptional service to valued customers.

The ideal candidate will combine technical expertise, analytical thinking, and a customer-centric mindset to deliver high-quality solutions to critical support issues.

* Answer incoming telephone calls and open cases in Salesforce, identifying customers, populating case details, and verifying data accuracy.
* Monitor the Global Support queue and accept Salesforce cases in priority sequence.
* Troubleshoot customer-reported issues, identify root causes, and provide timely solutions via case updates, calls, or screen-sharing sessions.


Technical Troubleshooting Responsibilities

* Use Chrome Developer Tools (Inspector) to analyze web applications, review network requests, debug front-end issues, and identify JavaScript or API failures.
* Perform API testing and validation using tools such as Postman or cURL.
* Conduct IIS and SSL diagnostics to investigate and resolve issues on Windows Application Servers.

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar
Vagas parecidas
Emprego Guarapari
Emprego Espírito Santo
Emprego Sudeste
Página principal > Emprego > Business Solution Expert

Jobijoba Brasil

  • Dicas de emprego

Encontre vagas

  • Vagas de emprego por cargo
  • Pesquisa de vagas de emprego por área
  • Empregos por empresas
  • Empregos por localização

Contato / Parceria

  • Entre em contato
  • Publique suas ofertas no site Jobijoba

Menções legais - Menções legais e termos de uso - Política de dados - Gerir os meus cookies - Acessibilidade: Não conforme

© 2025 Jobijoba Brasil - Todos os direitos reservados

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar