Emprego
Meus anúncios
Meus alertas e-mail de emprego
Fazer login
Encontrar um emprego Dicas de emprego Fichas de empresas
Pesquisar

Customer solutions professional

Jundiaí
beBeeCustomerSupport
Anunciada dia 16 novembro
Descrição

As a seasoned customer solutions professional, you will combine your technical expertise, analytical thinking, and customer-centric mindset to deliver high-quality resolutions to critical issues.


Key Responsibilities

* Respond to incoming inquiries and open cases in Salesforce, identifying customers, populating case details, and confirming data accuracy.
* Monitor the support queue and accept cases in priority sequence.
* Troubleshoot reported issues, identify root causes, and provide timely resolutions via case updates, calls, or screen-sharing sessions.


Technical Troubleshooting Responsibilities

* Utilize Chrome Developer Tools (Inspector) to analyze web applications, review network requests, debug front-end issues, and identify JavaScript or API failures.
* Perform API testing and validation using tools like Postman or cURL.

Requirements: A minimum of 8+ years of customer support experience, preferably with ERP/MIS background, and mandatory print industry knowledge.

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar
Vagas parecidas
Emprego Jundiaí
Emprego São Paulo
Emprego Sudeste
Página principal > Emprego > Customer Solutions Professional

Jobijoba Brasil

  • Dicas de emprego

Encontre vagas

  • Vagas de emprego por cargo
  • Pesquisa de vagas de emprego por área
  • Empregos por empresas
  • Empregos por localização

Contato / Parceria

  • Entre em contato
  • Publique suas ofertas no site Jobijoba

Menções legais - Menções legais e termos de uso - Política de dados - Gerir os meus cookies - Acessibilidade: Não conforme

© 2025 Jobijoba Brasil - Todos os direitos reservados

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar