Emprego
Meus anúncios
Meus alertas e-mail de emprego
Fazer login
Encontrar um emprego Dicas de emprego Fichas de empresas
Pesquisar

Senior customer experience specialist

Navegantes
beBeeCustomerSupport
Anunciada dia 16 novembro
Descrição

Job Summary

The primary function of this role involves delivering exceptional customer experiences through technical support and partnership development.

* Troubleshoot complex customer requests, manage the global support queue and backlog to ensure timely resolution and continuous improvement.
* Develop and maintain a proactive approach to customer engagement, fostering strong relationships and driving business growth.

Key Responsibilities:

1. Case Management: Respond to incoming calls, open cases in Salesforce, and populate case details accurately.
2. Troubleshooting: Analyze web applications using Chrome Developer Tools, debug front-end issues, and identify JavaScript or API failures.
3. API Testing: Perform testing and validation using tools like Postman or cURL.
4. Customer Support: Provide timely and effective support via email, Teams, and telephone.

Technical Expertise:

* Proficient in using Chrome Developer Tools for debugging and analysis.
* Familiarity with API testing tools like Postman or cURL.

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar
Vagas parecidas
Emprego Navegantes
Emprego Santa Catarina
Emprego Sul
Página principal > Emprego > Senior Customer Experience Specialist

Jobijoba Brasil

  • Dicas de emprego

Encontre vagas

  • Vagas de emprego por cargo
  • Pesquisa de vagas de emprego por área
  • Empregos por empresas
  • Empregos por localização

Contato / Parceria

  • Entre em contato
  • Publique suas ofertas no site Jobijoba

Menções legais - Menções legais e termos de uso - Política de dados - Gerir os meus cookies - Acessibilidade: Não conforme

© 2025 Jobijoba Brasil - Todos os direitos reservados

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar