Emprego
Meus anúncios
Meus alertas e-mail de emprego
Fazer login
Encontrar um emprego Dicas de emprego Fichas de empresas
Pesquisar

Strategic customer solutions specialist

Nova Iguaçu
beBeeCustomerSupport
Anunciada dia 16 novembro
Descrição

Key Job Responsibilities

Analyze customer requests, manage global support queues, and ensure exceptional service for valued customers as a Sr. Customer Support Analyst.

The primary objectives include delivering specialized technical solutions, providing proactive customer experiences, and strengthening partnerships between the Customer Support Team and clients through technical excellence and accountability.

* Answer incoming calls, open cases in Salesforce, and confirm data accuracy.
* Monitor global support queues and accept cases in priority sequence.
* Troubleshoot customer-reported issues, identify root causes, and provide timely solutions.


Technical Analysis Responsibilities

* Use Chrome Developer Tools to analyze web applications, review network requests, debug front-end issues, and identify JavaScript or API failures.
* Perform API testing and validation using Postman or cURL.
* Diagnose IIS and SSL issues on Windows Application Servers.

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar
Vagas parecidas
Emprego Nova Iguaçu
Emprego Rio de Janeiro
Emprego Sudeste
Página principal > Emprego > Strategic Customer Solutions Specialist

Jobijoba Brasil

  • Dicas de emprego

Encontre vagas

  • Vagas de emprego por cargo
  • Pesquisa de vagas de emprego por área
  • Empregos por empresas
  • Empregos por localização

Contato / Parceria

  • Entre em contato
  • Publique suas ofertas no site Jobijoba

Menções legais - Menções legais e termos de uso - Política de dados - Gerir os meus cookies - Acessibilidade: Não conforme

© 2025 Jobijoba Brasil - Todos os direitos reservados

Se candidatar
Criar um alerta
Alerta ativado
Salva
Salvar