**Responsabilidades e atribuições**
- Coordinate and request technical information (GMO, Prop 65, Etc.) from suppliers
- Create/maintain product specifications for ingredients, resale and manufactured products
- Backup for ticket assignment/triage.
- Maintenance of Portal documentation/connections
- Maintain SpecSafe contacts
- Other tasks as assigned
**Requisitos e qualificações**
- Complete higher education, (Preference for specialization in Food Science/Regulatory Affairs).
- Working knowledge of Canadian Food and Drug Regulations and US Code of Federal Regulations considered an asset.
- Proven ability to multi-task and work in fast paced customer centric environment
- Superior prioritization skills
- Strong attention to detail and follow through skills
- Experience in a Customer Service role is an asset
- Superior organization and time management skills
- Team player with exceptional communication (verbal & written) and interpersonal skills
Todos os dias, milhares de pessoas entram em contato com um ingrediente manuseado pela Caldic.
Conectamos pessoas e soluções, alcançando as expectativas de nossos parceiros de negócios e inspiramos soluções inovadoras que são melhor para você e para o meio ambiente. Isso torna a Caldic uma empresa de escolha no setor de especialidades e distribuição de matérias-primas, com presença em 43 países ao redor do mundo.
Juntos, somos mais de 3.500 colaboradores em busca de soluções de valor agregado, prezando sempre pela integridade, transparência e respeito. Nosso propósito, “Because We Care”, destaca o compromisso que temos com a nossa gente, nossos parceiros e planeta.
Se você também trabalha com paixão, se preocupa com nosso planeta e se identifica com nossos valores; somos ideais um para o outro!